måndag 29 augusti 2016

När man är hängig

Vaknade tidigt till regnets trummande och bara kände mig sjuk. Fasen! Jag brukar inte känna mig så här hängig så länge, som jag har gjort. Det är så irriterande, när jag känner mig så här hängig. Så idag gick jag hem tidigare. När jag kom hem gick jag direkt och la mig på soffan en stund. Jag önskar att jag hade sprudlat av energi och att jag hade orkat baka de där bullarna, som jag har planerat för. Eller att jag orkade städa källaren, eller ännu hellre, tagit en regnig springtur.

Det är märkligt hur deppig jag blir av passivitet. Idag har jag jobbat ensam mycket, vilket inte heller är så upplyftande. Nej, idag är det en sådan där dag, då jag bara vill dra täcket över huvudet och sova bort skiten. Omstart önskas tack!



Sofie (mellersta dottern) i solnedgång. Nu vill jag fotografera någon av tjejerna i soluppgång och dimma. Men då måste de ställa upp på att gå upp vid sju-tiden en helgdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar