onsdag 28 september 2016

Trött och sliten

Ja, jag är verkligen väldigt trött och sliten just nu. Tisdag och onsdag har innehållit långa, intensiva arbetsdagar. Ingen ork har funnits för att motionera eller att träna och jag har sovit uselt. Ganska snabbt känner jag hur instabil jag blir. Tålamodet är otroligt dåligt och jag retar och irriterar mig över saker jag inte kan styra.

Vallningarna börjar komma om nätterna igen och irriterande nog, uppstår dem samma tidpunkt varje natt. Eller så är det jag som sover lätt vid 3-tiden och därför vaknar av vallningarna. Hur som helst avskyr jag att vakna till, eftersom jag då har svårt att somna om. Istället vänder och vrider jag mig och tänker på jobbet.

Nej! Nu behöver jag återhämtning! I morgon har jag veckans sovmorgon och jag ska försöka att verkligen sova lite längre. Om jag misslyckas med det, ska jag i alla fall ta det väldigt lugnt och lyxa till det med en rejäl frukost med ägg och juice. På eftermiddagen har jag och kurator lite planer som vi hoppas vi ska kunna verkställa. Jag berättar mer i morgon! Ha en fortsatt fin onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar