söndag 9 oktober 2016

En riktig tv-dag!

Igår trodde jag att jag skulle vara rejält sjuk idag. Jag kände mig så hängig och snuvig. Trots det klarade jag av tårtkalas och bubbel med efterföljande spabad. Strax efter klockan 22 sov jag. När jag vaknade halv åtta var jag super pigg. Mycket märkligt!

Trots att jag är pigg har jag och Sara tittat på en serie under flera timmar. Självklart  var det Sara som hittat en superbra serie. Den heter "Astronaut wives club" och berättar om astronauternas fruars liv under 60-70-talet. Intressant med en serie som utspelar sig ur det kvinnliga perspektivet! Det är extra roligt att titta på de fina tidstypiska kläderna, frisyrerna och bilarna. Serien är baserad på verkliga människor och deras öden.

Nu känns det lite tomt att jag inte har serien kvar att kika på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar