fredag 7 oktober 2016

Världsbäst fredag!

Sovmorgon är ju rätt underskattat av mig, som alltid är morgonpigg. Men när den infaller på en vardag, njuter jag verkligen av att ta det lugnt. Även om jag vaknar tidigt är det skönt att ligga kvar i sängen och slappa.

Idag åt Malin och jag frukost tillsammans innan det var dags för handledning. Frukostträffar är perfekta, tycker jag. Inget större behöver förberedas utan det är bara att bjuda på bröd, ett par pålägg, ägg, juice och te/kaffe. Sen kan man äta och mysa hur länge som helst.

På eftermiddagen hade vi elevhälsa och planerade framåt. Det är så härligt att sitta i möte och vara kreativ. Vi pratade om olika möjligheter till utveckling. Just idag tycktes inget omöjligt och när vi slutade för dagen var vi mycket nöjda och glada.

På kvällen hämtade jag Sara vid tåget. I morgon firar vi hennes 30-års dag. När hon är här är familjen komplett. Det är ljuvligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar