lördag 1 oktober 2016

Vilsam lördag

Petra och jag fikade på förmiddagen. Det var mysigt. Vi kikade i några affärer och hon shoppade en del. Sen vilade jag i solen och lyckades till och med sova en stund. Tre maskiner med tvätt hängde jag ute. Kanske var det sista gången i år jag kunde hänga ut tvätt? Min man har mest sovit hela dagen och jag mår inte heller helt hundra. En ny dammsugare orkade jag i alla fall köpa. Jag testade den och den var faktiskt riktigt bra.

Ikväll köpte vi färdig mat och så tittade vi på Rock of ages. Älskar musiken i den filmen! Sen är den väldigt rolig också.

Jag har lagt undan mina sommarkläder och tagit fram vinterkläderna. Deprimerande nog har jag väldigt få vinterkläder. Så jag beställde en del nytt på nätet. Inget flashigt, utan bara baskläder. Jag har god lust att kasta mina vinterkläder. En del plagg är flera år gamla och passformen är inte den bästa. Många plagg är för små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar