söndag 15 januari 2017

Fler bilder från Puerto Rico

När vi är utomlands, lyckas jag aldrig ladda upp fler än två bilder i taget till bloggen. Så nu kommer en bildbomb från Kanarieön!

Hotell efter hotell. Det finns mycket litet av det genuina här!








Den här bilden är tagen från vårt hotell




Så här ser det ut där det (ännu) är obebyggt

Här kikar vi ner på en golfbana. Den såg fin ut, men det gör ju golfbanor


Här syns lite av golfbanan


Mer av golfbanan
Min äldsta dotter Sara, tycker att jag är kräsen nr jag reser. Måhända är jag det. Jag vill se mindre hotell, när jag är utomlands och mer av det genuina. Det är roligt att föreställa sig att människor bor i en stad, att man själv kan tänka sig att bo i staden. Men det går inte att föreställa sig det i Puerto Rico, eftersom det inte verkar finnas bostäder, utan bara hotell. Det verkar som att de som arbetar där pendlar från andra orter. Ingen av oss kunde se hus eller lägenheter, utan det verkade bara var hotell eller lägenheter för uthyrning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar