onsdag 26 april 2017

Det här med chins

Idag blev jag otroligt sen från jobbet. Så sen att jag missade körövningen och dessutom valde att hämtas i bil från jobbet.  Därför bestämde jag mig för att ta fram trx:n, hantlar och gummiband. Varje dag hänger jag i chinsstången, drar mig upp, gungar (härdar händerna) med och utan gummiband. Men jag märker inga framsteg. Faktum är att det enda som har hänt är, att jag har fått valkar i händerna.
Så idag fokuserade jag på rygg, axlar och biceps. Då känner jag mig urstark. Men när jag provade att göra chins efteråt (med gummiband) gick det förstås ännu sämre, eftersom jag var trött i musklerna.  Mitt mål är att göra en strikt chins med gummiband. Just nu kommer jag inte upp den där sista lilla retliga biten. Men jag försöker att ta mig upp snabbt och sen bromsa allt jag kan på nervägen. 
Jag fortsätter att kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar