lördag 29 april 2017

Härlig lördag!

Idag började jag med att åka till återvinningen med tidningar, papp och plast. Sen handlade jag mat och gick på stan en sväng med Sofie. När jag kom hem jobbade jag i trädgården. Men när klockan var tolv, var jag dränerad på energi. Frukosten jag åt vid sju på morgonen kändes väldigt långt borta. Så det fick bli grillad korv med bröd till lunch. Jordgubbar, grädde och chokladsås till efterrätt. Lite vila i solskenet innan jag gjorde ett ryck i trädgården igen.

Min man snickrade på verandan och balkongen. Nu saknas bara ett kryss. Så skönt! Under eftermiddagen grundmålade jag kryssen. I morgon blir det två lager med den slutgiltiga färgen (tonad vit). Idag har jag (enligt min Polarklocka) varit aktiv i 8,5 timmar. Just över 27000 steg har jag gått. Inte dumt alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar