fredag 13 oktober 2017

Fredag och familjetid

Ikväll ska hela familjen samlas för att äta tillsammans. Det är alltid så mysigt! Äldsta dottern Sara är hemma och vi ska nog titta på en film ikväll, när de andra har åkt och gått hem. På söndag ska barnbarnet döpas och i morgon måste jag inventera min garderob och fundera över vad jag ska ha på mig. Som vanligt har jag inte prioriterat det här med klädsel. Suck!

Inte har det blivit mycket träning den här veckan heller. Ibland är det som förgjort! Igår skulle jag ha sprungit backintervaller, men jag städade istället och hämtade Sara vid tåget i Örebro. Idag kunde jag ha sprungit också, men jag sov dåligt i natt och kände mig sliten och så kändes det kallt och ruggigt ute. Ibland behövs det inte mycket för att jag ska undvika ett löppass.

På söndag är det dags för den här damen att döpas


Äldsta dottern Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar