onsdag 14 februari 2018

Litet träningspass genomfört

Japp, idag kände jag mig lite piggare. När jag gick hem, kände jag mig inte illamående av trötthet. Kanske, kanske går det att genomföra ett litet styrkepass, tänkte jag. Eftersom jag inte har fått ordning på träningen på sistone, startade jag lite lätt med kroppsviktsövningar och tabataintervaller. Det blev planka, sidoliggande benlyft, höftlyft, utfall bakåt, utfall framåt och därefter armhävningar (som jag inte gjorde i tabataintervaller, utan i tre set).

Sen stretchade jag kroppen hit och dit lite sådär hur som helst. Det viktiga var att det skulle kännas skönt. Jag har hittat en jättebra avslappningsmusik på Youtube, som jag har på samtidigt. Så skönt att få sträcka ut kroppen rejält!

Efteråt åt jag lite choklad, som Steffanie var här och lämnade som alla hjärtansdagspresent.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar