söndag 18 februari 2018

Tungt träningspass

Hela kroppen skrek NEJ! till träning idag. Men det var ju bara att ignorera och gå iväg. Har man bestämt, så har man! Kinna väntade. Som tur är var hon inte heller så särskilt sugen. Men vi körde vårt program med lite lättare vikt på marklyften och färre reps på frivändningarna med press. Fyrtio minuter senare, kände jag mig helt färdig. Kinna skulle iväg och bugga senare på kvällen. Jag är tacksam att jag kunde krypa upp i fåtöljen hemma och äta lite kanelbullar.

På tal om kanelbullar, så har jag slarvat enormt med sockerintaget på sistone. Det är helt okej att äta sockerprodukter två dagar i veckan, men inte att äta det fem dagar och avstå två och ärligt talat knappt ens det. Istället har jag ätit socker varje dag. Ja, jag kan verkligen säga att jag äter rent socker, eftersom det är smågodis jag pratar om. Nu ska jag ta en vecka, där jag skärper mig rejält och är ordentlig. Jag ska äta klokt och försöka få kontinuitet i träningen. Bättre lite träning, än ingen alls!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar