torsdag 15 mars 2018

Fynd från bokrean

Har du fyndat något på bokrean? Idag var jag till Örebro på handledning med bästa Malin. De dagarna är gulddagar för mig. Dels älskar jag att träffa Malin som alltid ger energi och glädje. Dels är det lyxigt att vara i Örebro och få äta ute och botanisera bland butikerna. Dels tycker jag vår handledare är otroligt duktig, så det är verkligen givande timmar hos henne.

När jag väntade på att Malin skulle sluta, passade jag på att gå in på Adlibris och fynda barnböcker. Som den hamster jag är, har jag sparat alla barnens barnböcker. De står på hyllor i vår källare. Men pekböcker har jag ont om. Så idag köpte jag på mig flera böcker. Alla böckerna du ser på bilden köpte jag för just under 140:- Det är ju fantastiskt billigt! Förmodligen behåller jag böckerna hos oss, så Stella och (förhoppningsvis) framtida barnbarn kan använda dem här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar